The result of the complex of pedagogical redurements into the process of trauning students of civil engineering higher education establlishments | Open and distance education. 2012. № 4 (48).

The result of the complex of pedagogical redurements into the process of trauning students of civil engineering higher education establlishments

The problem of training students of Civil Engineering higher educational institution on the basis of the usage of a competent approach during the process of education is reviewed in this article. The efficiency of realization of the complex of pedagogical requirements in the process of training students of Civil Engineering higher education institution is demonstrated.

Download file
Counter downloads: 686

Keywords

профессиональная компетентность, компетенция, педагогические условия, интегрированный курс, проектировочная деятельность, рефлексия, professional competency, competence, pedagogical requirements, integrated course, projection activities, reflexion

Authors

NameOrganizationE-mail
Krune T.I.
Всего: 1

References

Назарова О.Л. Новые информационные технологии в управлении качеством образовательного процесса в колледже // Информатика и образование. – 2003. – №11. – С. 79–84.
Зак А.З. Проблемы психического изучения рефлексии // Исследование рече-мысли и рефлексии. – Алма-Ата, 1979. – Вып. 10. – С. 13.
Давыденко Т.М. Рефлексивное управление школой: теория и практика / Науч. ред. Т.И. Шамова. – Белгород.: БГПУ, 1995. – 250 с.
Полат Е.С. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования: Учебное пособие / Е.С. Полат , М.Ю. Бухаркина. – М.: Изд. центр «Академия», 2007. – 364 с.
Хуторской А.В. Дидактическая эвристика: Теория и технология креативного обучения. – М.: Изд-во МГУ, 2003. – 416 с.
Третьяков П.И. Оперативное управление качеством образования в школе: теория и практика. Новые технологии. – М.: Скрипторий, 2004. – 15 с.
Ямбург Е.А. Школа для всех.: Адаптивная модель. – М.: Новая школа, 1996. – 48 с.
 The result of the complex of pedagogical redurements into the process of trauning students of civil engineering higher education establlishments | Open and distance education. 2012. № 4 (48).

The result of the complex of pedagogical redurements into the process of trauning students of civil engineering higher education establlishments | Open and distance education. 2012. № 4 (48).

Download full-text version
Counter downloads: 3521