On the Experience of EducationalProcess Reorganization in Accordancewith the Bologna Declaration Principles | Problems of Governance. 2009. № Том 1. Выпуск 2.

On the Experience of EducationalProcess Reorganization in Accordancewith the Bologna Declaration Principles

Principles, main directions, and first experimental results of reorganizationof educational process at the Informatics Dept. of Tomsk Universityin concordance with the Bologna Declaration are discussed.

Download file
Counter downloads: 371

Keywords

Authors

NameOrganizationE-mail
Gladkikh B.A.Tomsk State Universitygladkikh_ba@yahoo.com
Всего: 1

References

Гладких Б.А. Может ли Болонский процесс стимулировать повышение качества и эффективности образования в российском вузе? // Экономика образования. 2007. № 6. С. 4-15 (http://www.inf.tsu.ru/library/publications/2008/2008-53.djvu).
Положение об организации учебного процесса на факультете информатики Томского государственного университета (с комментариями для студентов и преподавателей) / Б.А. Гладких, А.М. Бабанов, А.Е. Ерохин и др. Томск: Том. гос. ун-т, 2006. 31 с. (http://www.inf
Гладких Б.А. Система высшего образования в США: особенности организации и управления // Экономика образования. 2005. № 6. С. 68-89 (http://www.inf. tsu.ru/library/publications/2006/2006-5.djv).
 On the Experience of EducationalProcess Reorganization in Accordancewith the Bologna Declaration Principles | Problems of Governance. 2009. № Том 1. Выпуск 2.

On the Experience of EducationalProcess Reorganization in Accordancewith the Bologna Declaration Principles | Problems of Governance. 2009. № Том 1. Выпуск 2.

Download full-text version
Counter downloads: 1402