About the cultural functions of business-actions (the experience of philosophic analysis)
The author of the article analyses the main cultural functions of business-action. The author examines the question of application of business in to culture. The essential problem of business is presented in the relationship of culture-business-personality.
Download file
Counter downloads: 647
Keywords
Authors
Name | Organization | |
Kusevanova A.L. | angelina2000@list.ru |
References
Платон. Государство / Платон. Собр. соч.: В 4 т. М., 1994. T. 3. 590 с.
Аристотель. Политика. Сочинения: В 4 т. М., 1984. Т. 4. 670 с.
Коваль Т.Б. Экономика и нравственность в суждениях ранних Отцов Церкви // ОНС. 2002. № 6. С. 166-167.
Булгаков С. Православие: Очерки учения православной Церкви. Киев, 1991. 340 с.
Гоббс Т. Левиафан, или Материя, форма и власть государства церковного и гражданского. Избр. произведения: В 2 т. М., 1964. T. 2. 190 с.
Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов. М., 1993. 250 с.
Волков Н.В. Сто страниц о бизнесе. М., 1991. 110с.
Сэй Ж.-Б. Трактат по политической экономии. М., 2000. 123 с.
