The trend to approaching of PR conception and marketing
PR may exist only in democratic community; the renewed dialog between the social groups in different spheres of social life can exist in democracy only. The groups searching for the mutual understanding are changing. At democracy everything including changes, indefatigable search of harmonization, PR is practical method such kind of such mutually advantageous search which has been not constrained neither rigid authority, nor metaphysical principles.
Download file
Counter downloads: 466
Keywords
Authors
Список пуст
References
Лучкин Д. Почему пропаганда не есть PR, a PR не есть реклама / Д. Лучкин. - Режим доступа: www.pronline.ru
Королъко В.Г. Основы паблик рилейшнз / В.Г. Королько. - М., 2000.
Хэйвуд Р. Все о Public Relations / Р. Хэйвуд. - М., 1999.
Почещов Г.Г. Коммуникативные технологии двадцатого века / Г.Г. Почепцов. - М.; Киев, 2000.
Тульчинский Г.Л. PR-профессионализм / Г.Л. Тульчинский. - Режим доступа: www.prfirras.narod.ru
Блэк С. Паблик рилейшнз: что это такое? / С. Блэк. - М., 1990.