Design methodology in marketing researches | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta – Tomsk State University Journal. 2009. № 323.

Design methodology in marketing researches

The model, design methods, marketing researches, economic mathematical design, high-quality and quantitative models, lateral design, and verbal models are considered.

Download file
Counter downloads: 348

Keywords

market researches, design stages, design, marketing, model, исследования рынка, этапы моделирования, моделирование, модель, маркетинг

Authors

NameOrganizationE-mail
Borisova Vera V.Rostov State Economic Universityveraborisova@inbox.ru
Всего: 1

References

Голубков Е.П. Маркетинг: Словарь-справочник. М.: Дело, 2000. С. 74-75.
Экономико-математический словарь / Гл. ред. В.И. Данилов-Данильян. М.: Большая Российская энциклопедия; ИНФРА-М, 2003. 688 с.
Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учеб. для вузов. 3-е изд. / Под общ. ред. Г.Л. Багиева. СПб.: Питер, 2008. С. 60-61.
Борисова В.В. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учеб. пособие. Ростов н/Д, 2005. С. 80-83.
 Design methodology in marketing researches | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta – Tomsk State University Journal. 2009. № 323.

Design methodology in marketing researches | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta – Tomsk State University Journal. 2009. № 323.

Download file