Design methodology in marketing researches
The model, design methods, marketing researches, economic mathematical design, high-quality and quantitative models, lateral design, and verbal models are considered.
Download file
Counter downloads: 348
Keywords
market researches, design stages, design, marketing, model, исследования рынка, этапы моделирования, моделирование, модель, маркетингAuthors
Name | Organization | |
Borisova Vera V. | Rostov State Economic University | veraborisova@inbox.ru |
References
Голубков Е.П. Маркетинг: Словарь-справочник. М.: Дело, 2000. С. 74-75.
Экономико-математический словарь / Гл. ред. В.И. Данилов-Данильян. М.: Большая Российская энциклопедия; ИНФРА-М, 2003. 688 с.
Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учеб. для вузов. 3-е изд. / Под общ. ред. Г.Л. Багиева. СПб.: Питер, 2008. С. 60-61.
Борисова В.В. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учеб. пособие. Ростов н/Д, 2005. С. 80-83.
