Foundations of strategic planning in tourism | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta – Tomsk State University Journal. 2009. № 323.

Foundations of strategic planning in tourism

This article considers different approaches to strategic planning in tourism on both the state and the organizationlevels.

Download file
Counter downloads: 269

Keywords

tourism, tourism services, tourism industry, tourism occupation, strategic planning, strategy, туризм, туристские услуги, индустрия туризма, туристская деятельность, стратегическое планирование, стратегия

Authors

NameOrganizationE-mail
Vinogradova Marina V.Russian State University of Tourism and Serviceprorektorsv@mail.ru
Всего: 1

References

Виноградова М.В., Мазаева Н.П. и др. Основы стратегического планирования развития инфраструктуры регионального туристского комплекса. М.: Маркетинг, 2006. 98 с.
Ведута Е.Н. Стратегия и экономическая политика государства. М.: Академический Проект, 2004. 456 с.
Аристова О.В. Стратегия управления организациями индустрии туризма в условиях нестабильности среды: Дис. ... канд. экон. наук. 2001.
Бородушко И.В., Васильева Э.К. Стратегическое планирование и контроллинг. СПб.: Питер, 2006. 192 с.
 Foundations of strategic planning in tourism | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta – Tomsk State University Journal. 2009. № 323.

Foundations of strategic planning in tourism | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta – Tomsk State University Journal. 2009. № 323.

Download file