Change Browser!
Change Browser
Marketing imperatives of the communication mix development of the net distribution producer
The article considers a complex of tendencies, which determine the market practice of the development of marketing communications of producers with the net retail trade A significant vector of transformation of the empirically debugged independence of the net mediators whose starting point of the scientific analysis is the conceptual diagnostics of the strategic imperatives of strengthening the marketing positions of producers in the system of net retail distribution has been actualised.
Keywords
communication mix,
marketing parameters of sale,
net distribution,
маркетинговые параметры сбыта,
сетевая дистрибуция,
коммуникативный миксAuthors
Kryutchenko Andrey V. | Rostov State Economic University | veraborisova@inbox.ru |
Всего: 1
References
Хандамова Э. Управление взаимоотношениями с потребителями // Маркетинг. 2007. № 3. С. 56-67.
Нифаева О. Оценка эффективности комплекса продвижения // Маркетинг. 2008. № 3. С. 119-126.
Магомедов М., Койчакаев И. Метод оценки конкурентоспособности предприятий розничной торговли // Маркетинг. 2007. № 5. С. 91-102.
Вертоградов В. Управление продажами. СПб.: Питер, 2005.
Наумов В.Н. Маркетинг сбыта. СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1999.
Пигунова О. Процессы глобализации на розничных рынках // Маркетинг. 2007. № 1. С. 97-102.
Голубин Е. Дистрибуция. Формирование и оптимизация каналов сбыта. М.: Вершина, 2006.
Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг. СПб.: Питер, 2006. 800 с.
Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учеб. СПб.: Питер, 2007.
Marketing imperatives of the communication mix development of the net distribution producer | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta – Tomsk State University Journal. 2009. № 324.
Download file