Change Browser!
Change Browser
Activities of the school library of the village podgornoe in Chainsky district of Tomsk region
The article is devoted to the activities of the school library of the village Podgornoe in Chainsky district of Tomsk region. The history of the emergence of school library is considered. The content, form and features of the library on the formation and propagation of Document Foundation, the development of information, moral and environmental literacy readers, participate in local, regional and All-Russian competitions are investigated. Objectives, results and importance of the activities of the school library are indicated.
Keywords
Томская область,
школьные библиотеки,
комплектование фонда,
библиотечное обслуживание,
Tomsk region,
school libraries,
fund acquisition,
library servicesAuthors
Masyaikina Eugenia A. | National Research Tomsk State University | eamasyaikina@rambler.ru |
Всего: 1
References
Непомнящих С.Е. Чаинский район // Энциклопедия Томской области. Томск, 2009. Т. 2. С. 890-891.
Холин А.А. «Школьные годы чудесные..»: (Подгорненская средняя школа) / лит. обр. Я.А. Яковлева // Земля Чаинская : сб. науч.-попул. очерков к 100-летию с. Подгорного / отв. ред. Я.А. Яковлев. Томск, 2001. С. 305-321.
Отчет о деятельности библиотеки СОШ с. Подгорное Чаинского района Томской области за 2006/7 учебный год / сост. Э.Ф. Отто. Подгорное, 2007. 9 с.
Отчет о деятельности библиотеки СОШ с. Подгорное Чаинского района Томской области за 2008/09 учебный год / сост. Э.Ф. Отто. Подгорное, 2009. 10 с.
Отчет о деятельности библиотеки СОШ с. Подгорное Чаинского района Томской области за 2009/10 учебный год / сост. Э.Ф. Отто. Подгорное, 2010. 10 с.
Борисов А.Б. Большой экономический словарь. М. : Книжный мир, 2009. 860 с.
Отчет о деятельности библиотеки СОШ с. Подгорное Чаинского района Томской области за 2001/02 учебный год / сост. Э.Ф. Отто. Подгорное, 2002. 4 с.
Activities of the school library of the village podgornoe in Chainsky district of Tomsk region | Tomsk State University Journal of Cultural Studies and Art History. 2012. № 4 (8).
Download file