Socially responsible of regional TV
The article deals with current issues of audience interaction and regional TV, identifies the need to strengthen self-regulation and self-responsibility standards of journalists for their work. The main provisions of the research supported by concrete examples from Tomsk TV-2, TV «Tomsk» and others.
Download file
Counter downloads: 215
Keywords
the audience, self-regulation, social responsibility, Regional TV, аудитория, саморегуляция, социальная ответственность, региональное ТВAuthors
Name | Organization | |
Blinova E.V. | tvkafedra@newsman.tsu.ru |
References
Тулупов В.В. Российская региональная журналистика на современном этапе // Вопросы теории и практики журналистики. 2013. №3.
Вартанова Е.Л. Постсоветские трансформации российских СМИ и журналистики. М., 2013.
См. работы Вартановой Е., Дзялошинского И., Зверевой В., Михалковича В., Прохорова Е., Цвик В. и др.
Фролова Т.И. Человеческое развитие в коммуникационных стра тегиях российской журналистики // Вопросы теории и практики журналистики. 2013. №3.
