Socially responsible of regional TV | Journalist Yearbook. 2014. № 3.

Socially responsible of regional TV

The article deals with current issues of audience interaction and regional TV, identifies the need to strengthen self-regulation and self-responsibility standards of journalists for their work. The main provisions of the research supported by concrete examples from Tomsk TV-2, TV «Tomsk» and others.

Download file
Counter downloads: 215

Keywords

the audience, self-regulation, social responsibility, Regional TV, аудитория, саморегуляция, социальная ответственность, региональное ТВ

Authors

NameOrganizationE-mail
Blinova E.V.tvkafedra@newsman.tsu.ru
Всего: 1

References

Тулупов В.В. Российская региональная журналистика на современном этапе // Вопросы теории и практики журналистики. 2013. №3.
Вартанова Е.Л. Постсоветские трансформации российских СМИ и журналистики. М., 2013.
См. работы Вартановой Е., Дзялошинского И., Зверевой В., Михалковича В., Прохорова Е., Цвик В. и др.
Фролова Т.И. Человеческое развитие в коммуникационных стра тегиях российской журналистики // Вопросы теории и практики журналистики. 2013. №3.
 Socially responsible of regional TV | Journalist Yearbook. 2014. № 3.

Socially responsible of regional TV | Journalist Yearbook. 2014. № 3.