Audience of university media in terms of multimedia integration | Journalist Yearbook. 2015. № 4.

Audience of university media in terms of multimedia integration

In the article the author gives the results of his own sociological research audience of University media example of South Urals State University. Disclosed specifics of the offset vector, the attention of the audience in terms of multimedia integration.

Download file
Counter downloads: 135

Keywords

университетские СМИ, аудитория, социальные сети, социологическое исследование, University's Media, auditorium, social networks, sociological research

Authors

NameOrganizationE-mail
Belova Lyudmila I.South Ural State University (Chelyabinsk)belova2005@inbox.ru
Всего: 1

References

Официальный сайт Южно-Уральского государственного университета // URL: http://susu.ac.ru/. (дата обращения 31. 08. 2015).
Белова, Л. И. Корпоративная культура российского университета: монография. Л.И. Белова. - Saarbrucken: LAP LAMBERT Academic Publishing GmbH&Co, 2012. - 189 с.
Тоискин, В. С. Классификация социальных сетей Интернет, как элементов социальных структур / В.С. Тоискин, В.В. Красильников // URL: http://econf.rae.ru/article/7041 (дата обращения: 16.12.2012)
 Audience of university media in terms of multimedia integration | Journalist Yearbook. 2015. № 4.

Audience of university media in terms of multimedia integration | Journalist Yearbook. 2015. № 4.

Download full-text version
Counter downloads: 4037