Audience research as a necessary stage of modeling media
The necessity is substantiated for the pursuance of the mass audience analysis at the stages of modelling or updating the mass media model.
Download file
Counter downloads: 332
Keywords
анкетирование, массовая аудитория, СМИ, модель, questionnaire, mass audience, the mass media, the modelAuthors
Name | Organization | |
Zabuga Mikhail G. | Novosibirsk State Technical University | ua9oap@rambler.ru |
References
Рабочая книга редактора районной газеты: Опыт, методики, рекомендации / Под ред. Я.Н. Засурского. М., 1988. 575 с.
Березин И.С. Маркетинговые исследования. Как это делают в России. М., 2005. 432 с.
Титова В.А. Проведение маркетинговых исследований за семь дней. Новосибирск, 2011. 80 с.
Халафян А.А. STATISTICA 6. Статистический анализ данных. М., 2013. 528 с.
