Audience research as a necessary stage of modeling media | Journalist Yearbook. 2013. № 2. Часть 2.

Audience research as a necessary stage of modeling media

The necessity is substantiated for the pursuance of the mass audience analysis at the stages of modelling or updating the mass media model.

Download file
Counter downloads: 332

Keywords

анкетирование, массовая аудитория, СМИ, модель, questionnaire, mass audience, the mass media, the model

Authors

NameOrganizationE-mail
Zabuga Mikhail G.Novosibirsk State Technical Universityua9oap@rambler.ru
Всего: 1

References

Рабочая книга редактора районной газеты: Опыт, методики, рекомендации / Под ред. Я.Н. Засурского. М., 1988. 575 с.
Березин И.С. Маркетинговые исследования. Как это делают в России. М., 2005. 432 с.
Титова В.А. Проведение маркетинговых исследований за семь дней. Новосибирск, 2011. 80 с.
Халафян А.А. STATISTICA 6. Статистический анализ данных. М., 2013. 528 с.
 Audience research as a necessary stage of modeling media | Journalist Yearbook. 2013. № 2. Часть 2.

Audience research as a necessary stage of modeling media | Journalist Yearbook. 2013. № 2. Часть 2.