WEBINARS ORGANIZATION TECHNOLOGY AND IMPLEMENTATION | Open and distance education. 2013. № 2 (50).

WEBINARS ORGANIZATION TECHNOLOGY AND IMPLEMENTATION

The article describes the organization technology of webinars on the faculty of distance education in TUSUR. On the example of webinars on various disciplines (computer science, higher mathematics, physics) different models for such trainings are illustrated. Conclusions about the prospects of introducing webinars are provided.

Download file
Counter downloads: 912

Keywords

e-learning, interactive activities, distance education, webinar, интерактивное занятие, электронное обучение, вебинар, дистанционное обучение

Authors

NameOrganizationE-mail
Abdalova O.I.Tomsk State University of Control Systems and Radioelectronicsaoi@fdo.tusur.ru
Gurakov A.V.Tomsk State University of Control Systems and Radioelectronicsgav@fdo.tusur.ru
Isakova O.Yu.Tomsk State University of Control Systems and Radioelectronicsioy@2i.tusur.ru
Smetanin S.V.Tomsk State University of Control Systems and Radioelectronicsssv@fdo.tusur.ru
Shultz D.S.Tomsk State University of Control Systems and Radioelectronicssds@fdo.tusur.ru
Всего: 5

References

Абдалова О.И. Применение интернет-курса для организации самостоятельной работы студентов по дисциплине // Современное образование: проблемы обеспечения качества подготовки специалистов в условиях перехода к многоуровневой системе высшего образования: мате
Сметанин С.В. Разработка и сопровождение интернет-курсов // Современное образование: проблемы обеспечения качества подготовки специалистов в условиях перехода к многоуровневой системе высшего образования: материалы Междунар. науч.-метод. конф. – Томск: То
Стародубцев В.А. Подготовка и проведение вебинаров в системе дистанционного обучения // Открытое и дистанционное образование. – 2011. – № 1. – С. 16–22.
 WEBINARS ORGANIZATION TECHNOLOGY AND IMPLEMENTATION | Open and distance education. 2013. № 2 (50).

WEBINARS ORGANIZATION TECHNOLOGY AND IMPLEMENTATION | Open and distance education. 2013. № 2 (50).

Download full-text version
Counter downloads: 2804