IMPLEMENTATION OF THE FEDERAL PROGRAM OF PREPARATION OF MANAGEMENT PERSONNEL AT BRYANSK STATE TECHNICAL UNIVERSITY ON THE BASIS OF THE COMPETENCE APPROACH | Open and distance education. 2013. № 3 (51).

IMPLEMENTATION OF THE FEDERAL PROGRAM OF PREPARATION OF MANAGEMENT PERSONNEL AT BRYANSK STATE TECHNICAL UNIVERSITY ON THE BASIS OF THE COMPETENCE APPROACH

The questions of implementation of the Presidential program of preparation of management personnel in the Bryansk region on the basis of Bryansk state technical university in the conditions of application of the competence approach are considered.

Download file
Counter downloads: 834

Keywords

competences, educational requirements, Presidential program of preparation of management personnel, компетенции, образовательные потребности, Президентская программа подготовки управленческих кадров

Authors

NameOrganizationE-mail
Sklyar E.N.Bryansk state technical universitysklyarel@yandex.ru
Dubanevich E.V.Bryansk state technical universityvek1981@mail.ru
Всего: 2

References

Разнова Н.В., Яричина Г.Ф. Эффективные технологии оценки деловых и личностных качеств в системе управления персоналом предприятий // Вестник КрасГАУ. – 2011. – №1. – С. 7−11.
Головина О.Д. Реализация Федеральной программы подготовки управленческих кадров в условиях компетентностного подхода/ О.Д. Головина, О.А. Воробьева // Вестник Удмуртского университета. – 2011. – № 3. – С. 14–18.
Вингерт В.В. Интерактивные методы обучения в системе высшего профессионального образования // Материалы международной научно-практической конференции «Модернизация подготовки управленческих кадров России в контексте мировой системы образования». – 2012 ht
 IMPLEMENTATION OF THE FEDERAL PROGRAM OF PREPARATION OF MANAGEMENT PERSONNEL AT BRYANSK STATE TECHNICAL UNIVERSITY ON THE BASIS OF THE COMPETENCE APPROACH | Open and distance education. 2013. № 3 (51).

IMPLEMENTATION OF THE FEDERAL PROGRAM OF PREPARATION OF MANAGEMENT PERSONNEL AT BRYANSK STATE TECHNICAL UNIVERSITY ON THE BASIS OF THE COMPETENCE APPROACH | Open and distance education. 2013. № 3 (51).

Download full-text version
Counter downloads: 1600