THE FORMATION PROBLEM OF TRACKS OF LEARNING IN HIGHER SCHOOL BASED ON THE THEORY OF PATTERN RECOGNITION | Open and distance education. 2012. № 1 (45).

THE FORMATION PROBLEM OF TRACKS OF LEARNING IN HIGHER SCHOOL BASED ON THE THEORY OF PATTERN RECOGNITION

This article contains the formulation of the problem computer-aided instruction system that will allow the analysis of the results of estimating the quality of students' knowledge and the designing of the training program. The system engineering is realized by using the theory of pattern recognition.

Download file
Counter downloads: 789

Keywords

автоматизированная обучающая система, распознавание образов, качество обучения, : the automated training system, the pattern recognition, the quality of teaching

Authors

NameOrganizationE-mail
Isachenko O.V.Moscow Pedagogical State Universityoleg-isachenko@yandex.ru
Всего: 1

References

Исаченко О.В. Средства информатизации на службе образования: этапы развития и применения // Четвертая ежегодная межрегиональная научно-практическая конференция «Инфокоммуникационные технологии в региональном развитии» (10-11 февраля 2011 г.): сб. трудов /
Гитман М.Б., Столбов В.Ю., Гилязов Р.Л. Управление социально-техническими системами с учетом нечетких предпочтений. - М.: Ленанд, 2011. - 272 с.
Истомин А.Л. Исследование операций в управлении вузом. - М.: СИНТЕГ, 2008. - 272 с.
Карпова И.П. Исследование и разработка подсистемы контроля знаний в распределенных автоматизированных обучающих системах: дис. … канд. тех. наук. - М., 2002. - 204 с.
Могилев А.В. и др. Информатика. - М.: Изд. центр «Академия», 2003. - 816 с.
Вапник В.Н., Червоненкис А.Я. Теория распознавания образов (статистические проблемы обучения). - М.: Наука, Главная редакция физико-математической литературы, 1974. - 416 с.
 THE FORMATION PROBLEM OF TRACKS OF LEARNING IN HIGHER SCHOOL BASED ON THE THEORY OF PATTERN RECOGNITION | Open and distance education. 2012. № 1 (45).

THE FORMATION PROBLEM OF TRACKS OF LEARNING IN HIGHER SCHOOL BASED ON THE THEORY OF PATTERN RECOGNITION | Open and distance education. 2012. № 1 (45).

Download full-text version
Counter downloads: 2639