Marketing approach to the innovation process management in the Russian economy | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2012. № 4 (20).

Marketing approach to the innovation process management in the Russian economy

The article discusses the transition from cooperation marketing with consumers to consumer marketing, and the process-based management of consumer marketing. Category-trivial suschnot marketing to the consumer as a social and managerial process aimed at meeting the needs and requirements, as individuals and community groups also disclosed marketing support innovative modernization of the Russian economy, showing the role of marketing communication and consumer marketing in terms of innovation process management.

Download file
Counter downloads: 262

Keywords

маркетинг взаимодействия, маркетинг от потребителя, удовлетворительность, interaction marketing , consumer marketing , satisfactorily

Authors

NameOrganizationE-mail
Ziyzina Tatjana E.Don State Agrarian University (Rostov region, township Persianovsky)tatianalug@yandex.ru
Ponomarev Maxim A.South-Russian Institute (branch) of the Russian Academy of National Economy and Public Administration under the President of Russia (Rostov-on-Don)kardiogramma@rambler.ru
Всего: 2

References

Пономарев А.И. Концепция ноосферы В.И. Вернадского и проблемы экономической теории // Истоки: вопросы истории народного хозяйства и экономической мысли. М., 1989. Вып. 1.
Энгельс Ф. Наброски к критике политической экономии // Маркс К., Энгельс Ф. Соч. 2-е изд. Т. 1. 663 с.
Маркетинг и потребитель. URL: http://www.madrace.ru/psichologiya-kommertsii/kurs-povedenie-potrebiteley/ marketing-i-potrebitel_(дата обращения: 25.09.2012).
Алешина И.В. Маркетинг в процессах после покупки [Электронный ресурс] // Энциклопедия маркетинга. М., 2007. URL: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/sales/ after_ buying.htm? printversion
Фостер Р. Обновление производства. М.: Прогресс, 1997. 430 с.
Овчаренко Г.В., Ларкина Н.Г. Инновационное управление изменениями в современной организации: Учеб. пособие. Ростов н/Д: Изд-во СКАГС, 2011. 246 с.
 Marketing approach to the innovation process management in the Russian economy | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2012. № 4 (20).

Marketing approach to the innovation process management in the Russian economy | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2012. № 4 (20).

Download file