Marketing of partnership: possibility of adaptation in the system of social partnership | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2013. № 4 (24).

Marketing of partnership: possibility of adaptation in the system of social partnership

The article considers the issue of social partnership as a regulator of social and labor regulations; marketing components of partnership in the contemporary economic conditions, possibility of integration of partnership system on basis of the marketing concept of partnership and its adaptation privilege.

Download file
Counter downloads: 382

Keywords

социально-трудовые отношения, социальное партнерство, концепции маркетинга, маркетинг партнерских отношений, партнерские отношения, social and labor relations, social partnership, marketing concepts, marketing of partnership, partnership

Authors

NameOrganizationE-mail
Grakhova Elena A.Tomsk Polytechnic Universityelena1410@mail.ru
Всего: 1

References

Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн X. Маркетинг: учеб. для вузов. 3-е изд. / под общ. ред. Г. Л. Багиева. СПб.: Питер, 2008. 736 с.
Лэйхифф Дж.М., Пенроуз Дж.М. Бизнес-коммуникации. Стратегии и навыки: пер. с англ. СПб. и др.: Питер, 2010. 686 с.
Андерсон П. Маркетинг, стратегическое планирование и теория фирмы // Классика маркетинга / сост. Б.М. Энис, К.Т. Кокс. М.П. Москва; СПб.: Питер, 2001. С. 109-128.
Берри Л., Селтман К. Клиника Мэйо: менеджмент и сервис мирового уровня. М.: ЭКСМО, 2010. 304 с.
Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент: пер. с англ. СПб.: Питер Ком, 2012. 896 с.
Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. М.: Вильямс, 2012. 752 с.
Трудовой кодекс Российской Федерации от 30.12.2001 № 197-ФЗ (ред. от 28.07.2012) (Официальный Интернет-портал правовой информации: www.pravo.gov.ru, 30.07.2012).
Гордон Я.Х. Маркетинг партнерских отношений: пер. с англ. Е. Нестеровой; ред. пер. О.А. Третьяк. СПб.: Питер, 2001. 384 с.
Конституция Российской Федерации (1993 г.), с изм. от 30 декабря 2008 г. № 6-ФКЗ // Российская газета. 2008. 31 дек. № 267.
Беззубко Л.В., Нехода Е.В. Российская и украинская модели социального партнерства // Вестн. Том. гос. ун-та. 2011. № 1 (13). С. 9-19.
Башмаков В.И., Санатулов Ш.З. Профсоюзы современной России: социологический аспект. М.: АТиСО, 2007. 368 с.
 Marketing of partnership: possibility of adaptation in the system of social partnership | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2013. № 4 (24).

Marketing of partnership: possibility of adaptation in the system of social partnership | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2013. № 4 (24).

Download file