Place marketing and getting over the depressive state of russian regions | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2008. № 3 (4).

Place marketing and getting over the depressive state of russian regions

Marketing methods named "place marketing" have been offered as the solution of territorial formation problems in this article. Generalized analysis of the first results of using markeing at solving the problems of native and foreign cities has been given. Also, author formulated the principles of "place marketing", offered formating methods of the territorial development banchmarking systems and place marketing conduction methodical basis.

Download file
Counter downloads: 187

Keywords

территория , депрессивная территория , маркетинг , маркетинг территории , territory , depressive territory , marketing , place marketing

Authors

NameOrganizationE-mail
Belyaev V. I. belyaevvi@mail.ru
Всего: 1

References

Мищенко В.В. Депрессивный Алтай: анализ социально-экономической ситуации в крае и направления выхода из кризиса. Барнаул: Изд-во АлтГУ, 2006.
Котлер Ф., Асплунд К., Рейн И., Хайдер Д. Маркетинг мест. СПб.: Стокгольмская школа экономики, 2005.
Панкрухин А.П. Маркетинг территорий. СПб.: Питер, 2006.
Дайан А. Маркетинг / Академия рынка: маркетинг. М.: Экономика, 1993.
Калинина Н., Лычев Н. Инвестиции не по профилю // Агробизнес. 2006. № 10. С. 14-18
Лекции по экономике города и муниципальному управлению / Науч. ред. А.С. Пузанов. М.: Фонд «Института экономики города», 2004.
 Place marketing and getting over the depressive state of russian regions             | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2008. № 3 (4).

Place marketing and getting over the depressive state of russian regions | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2008. № 3 (4).

Download full-text version
Counter downloads: 432
Download file