System of an estimation of business reputation and social responsibility:integration ways | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2010. № 3 (11).

System of an estimation of business reputation and social responsibility:integration ways

In article problems and methods of anestimation of business reputation and social responsibility are considered. World and domestic experienceof construction of social indexes. Ways of working out of a complex method of an estimation ofbusiness reputation.

Download file
Counter downloads: 195

Keywords

власть, бизнес, социальная ответственность, деловая репутация, authority, business, the social responsibility, business reputation

Authors

NameOrganizationE-mail
Kaz M.S.misk@mail2000.ru
Sakun E.S.SakuraJ@mail.ru
Всего: 2

References

Валитов Ш.М., Мальгин В.А. Взаимодействие власти и бизнеса: сущность, новые формы и тенденции, социальная ответственность. М.: Экономика, 2009. 208 с.
Деловая неделя. [Электронный ресурс]. URL: http://www.kolesa.ru/news/id/32790, html
Благов Ю., Агеев С. Много не бывает // Эксперт Северо-Запад. 2003. № 46. С. 22-24.
Официальный сайт Ассоциации менеджеров России [Электронный ресурс]. URL: http://www.amr.ru/
 System of an estimation of business reputation and social responsibility:integration ways | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2010. № 3 (11).

System of an estimation of business reputation and social responsibility:integration ways | Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo universiteta. Ekonomika – Tomsk State University Journal of Economics. 2010. № 3 (11).

Download file