System of an estimation of business reputation and social responsibility:integration ways
In article problems and methods of anestimation of business reputation and social responsibility are considered. World and domestic experienceof construction of social indexes. Ways of working out of a complex method of an estimation ofbusiness reputation.
                        Download file
                        
                        Counter downloads: 196
                        
                        Keywords
власть, бизнес, социальная ответственность, деловая репутация, authority, business, the social responsibility, business reputationAuthors
| Name | Organization | |
| Kaz M.S. | misk@mail2000.ru | |
| Sakun E.S. | SakuraJ@mail.ru | 
References
Валитов Ш.М., Мальгин В.А. Взаимодействие власти и бизнеса: сущность, новые формы и тенденции, социальная ответственность. М.: Экономика, 2009. 208 с.              
Деловая неделя. [Электронный ресурс]. URL: http://www.kolesa.ru/news/id/32790, html              
Благов Ю., Агеев С. Много не бывает // Эксперт Северо-Запад. 2003. № 46. С. 22-24.              
Официальный сайт Ассоциации менеджеров России [Электронный ресурс]. URL: http://www.amr.ru/              
