Innovations in the tourist services market
The article considers the issues of thetourist services market in the Tomsk region. It reveals the necessity to develop the traditional forms of tourismalong with the innovative ones both in the country and the region.
Download file
Counter downloads: 254
Keywords
первичное и производственное предложение, сегменты рынка, экономические функции туризма, платежный баланс региона, регион, инновации, original and industrial suggestion, market segments, economic functions of tourism, payment balance of the region, innovationsAuthors
Name | Organization | |
Litovchenko Anna I. | National Research Tomsk State University | politeco@ef.tsu.ru |
References
Выгон С. Идем под флагом России (сибиряки совершили невозможное и преодолели океан) // Аргументы и факты. Томск, 2011. №16. С. 3 (Региональное приложение).
Ушаков Д.С. Экономика туристической отрасли. Ростов н/Д: Центр «Март», 2010. 440 с.
Евсеева Н.С. География Томской области. Томск: Изд-во Том. ун-та, 2001. 222 с.
Томская область: Путеводитель. М.: ЗАО «Авангард», 2004. 330 с.
[Электронный ресурс] // Томская область: официальный Интернет-портал. Томск, 1998- 2011. URL: http: //.tomsk. gov,ru /si tes/ru.gov (дата обращения: 25.09.2011).
Юшковская И. Гостеприимство как индустрия и идеология (туристическая отрасль в регионе переживает настоящий бум) // Томские новости. 2011. № 41. С. 24.
Суров А. Достойный финал // Аргументы и факты. 2011. № 22. С. 1 (Региональное приложение).
Аргументы и факты. 2011. № 37. С. 4 (Региональное приложение).
Маланина Е. Тайны, бренды и легенды // Универ Сити. 2001. № 28. С. 3.
