State educational standards of thirdlevel: generational principles and organizing traps
In this article we analyses practical knowledges and instruction, competencies and development,analyses evolution of this terms; analyses State educational standards of third level and the mainorganizing traps.
Download file
Counter downloads: 191
Keywords
навыки, компетенции, обучение и развитие, образовательные стандарты, организация учебного процесса, knowledge's and instruction, competencies and development, educational standards, organization trainingAuthors
Name | Organization | |
Nekhoda Evgenija V. | National Research Tomsk State University | sheyna@sibmail.com |
Chuvakin Vladimir S. | National Research Tomsk State University | nomas@mail.ru |
Makarova Irina A. | National Research Tomsk State University | chivchish@mail.com |
References
Сыщикова Е. К вопросу о социальной сущности туда // Человек и труд. 2006. № 9. С. 49- 52.
Васильчук Ю.Н. Фактор интеллекта в развитии человека // Общественные науки и современность. 2005. № 1. С. 69-78.
Клейнер Г. Становление общества знаний в России: социально-экономический аспект // Общественные науки и современность. 2005. № 3. С. 5-16.
Менеджмент XXI века / Под ред. С. Чоудахари: Пер. с англ. М.: ИНФРА-М, 2010. 448 с.
Крючков В. Учить или развивать? URL: http://www.hrmagazine.com.ua/journal/2007-05/ Uchit_razvivat (дата обращения: 17.02.2012).
Сенге П. Пятая дисциплина: Искусство и практика самообучающейся организации: Пер. с англ. Б.С. Пинскер. М.: Олимп-Бизнес, 2009. 346 с.
Полтерович В.М. Институциональные ловушки: есть ли выход // Общественные науки и современность. 2004. № 3. С. 5-16.
